Suchergebnisse

Suchergebnisse 1-20 von insgesamt 260.

• Vorschläge

Avanar - - Vorschläge

Beitrag

Da Kommt auch noch einiges. Schau dir auf steam mal die Roadmap an

• Vorschläge

Avanar - - Vorschläge

Beitrag

Wow... Echt viel auf deiner Wunschliste. Aber teilweise gibt's das schon Mehr Tiere, npc, mehr biome, Pflanzen, etc sind in Planung Avatar kannst du im Hauptmenü einstellen. Tag /Nacht kannst du via der configurations Datei einstellen. Geht aber glaub ich auch irgendwie per ingame Befehl Feuer oder generell Licht ist halt extrem Leistungsintensiv. Aber du könntest z. B. Mehrere lagerfeuer platzieren. Im kreativ Modus geht das schnell. Terraforming geht gut. Benutz mal die enter Taste

• Holzbrücke / wooden Bridge

Avanar - - Baupläne

Beitrag

Eigentlich selbsterklärend. Eine Holzbrücke. Einmal mit und einmal ohne Dach Actually selfexplaining. A wooden bridge. Once with and once without a roof. Have fun

• Medieval House Manor

Avanar - - Baupläne

Beitrag

You are not only creative and very good with planks and beams, you are also quite productive

• Papierpresse funktioniert nicht

Avanar - - Hilfe

Beitrag

Avanar - - Hilfe

Beitrag

Das hatte ich doch sogar geschrieben...

Avanar - - Hilfe

Beitrag

Und wenn die Hand angezeigt wird, drückst du kurz F oder E? Funktioniert die Aktiontaste bei anderen werkbänken? Hast du die Presse mal ab und wieder aufgebaut?

Avanar - - Hilfe

Beitrag

Mal anders gefragt. Wenn eine Aktion möglich ist verändert sich ja der Mauszeiger. Ist das bei dir auch der Fall?

• Thanks. I love your works a lot. You are a building master and got a great imagination. It's always an inspiration to see your blueprints

• Für meine Kirche habe ich einen solchen Kronleuchter gebaut. ich habe hier mit dem size-Befehl, Glassblöcken und elektrischem weissen Licht gearbeitet. Ich hoffe er gefällt euch und findet Verwendung. Einige glassblöcke überlagern sich und flackern. In diesem Fall hat mir das gut gefallen, da es so aussieht als ob das Glas im lichtglanz glitzert For my church i have built this chandelier. I have used the size-command, glassblocks and electric white light. I hope you like it and can put it to som…

• Einen Fluss bauen

Avanar - - Tutorials

Beitrag

Danke für die Anregung und Hilfestellung!

• Vorschlag, neue Klo Grafik bitte

Avanar - - Vorschläge

Beitrag

Mit size Befehl n Deckel basteln und drauf legen. Aber mehr Interaktionsmöichkeiten wären schön

• Ability to measure size in game

Avanar - - Rising World Discussion

Beitrag

Zitat von yahwho: „I'm not sure if this plugin still works but here it is: TapeMeasure “ Oh my... Why didn't i ever hear of that plugin? Thanks!!

• Vintage TV, live show

Avanar - - Baupläne

Beitrag

That bug will be gone with the next patch

• Ability to measure size in game

Avanar - - Rising World Discussion

Beitrag

That is a long requested feature. As far as i know Red51 plans to implement such in a later coming building-update. Until then you could use the "size" command (command console - then size x x x) and place some kind of "references" somewhere. To measure the distance i usually build with mostly the same sized beams and build a straight line from A to B in a different textured beam. Then every i.e. 5 beams i place an extra one to mark that 5-beam-mark. That is a bit of effort but works for now.

• Garden in a box - Japanese Tea House

Avanar - - Baupläne

Beitrag

Just wow... Each time i think i learned how to do things and getting better, a dagoline, kimbill and others are uploading another blueprint, showing me how much i really have to learn yet. Thanks!!

• Bug / missing Beams

Avanar - - Client Help

Beitrag

Ill watch out for it red51. No bigger issues in your game so far. Thank you for all your efforts

• Trading Ports

Avanar - - Suggestions

Beitrag

Here on this forum. Plugin section

• Einen Fluss bauen

Avanar - - Tutorials

Beitrag

Danke, Lenko

• Trading Ports

Avanar - - Suggestions

Beitrag

We just had this discussion on steam. Wandering merchants (NPC) are definitely planned, as far as i know. So trading with NPC will be possible. However players can already trade with each other. On a specific server you could use ingots or maybe coins at some point to pay your shopings. However that sounds, to me, like a job for a plugin. There is one already for economy actually. To bring it on the spot - Rising World is a sandboxgame. That means its providing tools + material to the player to …