Search Results

Search results 1-20 of 375.

• Suche Admin

Devidian - - Allgemeine Diskussion

Naja wenn du selbst gerade keine Zeit mehr hast fürs administrieren und auf deinem server sonst nicht viel aktiv passiert würde ich an deiner Stelle den Server auf eis legen, also alles sichern etc. und dann ggf zu einem späteren Zeitpunkt (ein oder mehrere updates später) wieder reaktivieren. Das bisher erreichte ist dann ja nicht futsch.

• Quote from Deirdre: “Deswegen ändert sich aber das Raster nicht, du änderst nur die Achse mit der sich das Bauteil dreht. ” Weiss ich doch aber kann auch helfen

• Man kann die art der rotation ändern, in der konsole mit rotation bei den parametern bin ich mir gerade nicht sicher, local, world und legacy meine ich

• Quote from yahwho: “Quote from red51: “I'll put this on our to-do list ” Many thanks! This will stop some of our horse thieves ” yes this would be a nice addition to my "badass" tracker in my discord plugin. I had the same thieve problem... Maybe it would be nice if you get the owner of a mount if you put a saddle on it and then on remove we can check if the player is the owner or not and cancel the event then!

• I heard somewhere that in the future planks and beams etc. will cost higher mats for bigger beams etc. maybe it makes sense to set stacksize to a double value. That way we could have stone/wood in m³ where 1m³ would be 1 current stone maybe. And for example counting leather in m² or stuff in gram makes sense for weighted inventory in a hardcore survival world

• AuthTicketCanceled

Devidian - - Server Help

Quote from yahwho: “Quote from red51: “However, what do you mean exactly with "the server stopped working"? Did it crash? ” Hi Red hope you had a good holiday Yes the server stopped accepting connections from any client including me locally. So, it sounds to me at least that it was a issue with the Steam servers. A reboot of the server fixed the issue. It happened 2-3 times during the space of a few days, hence I thought I would mention it here. Not had a problem for a while now *touch wood* so …

• For deactivating share it should be enough to go to Steam->Settings->Family and revoke the computer authorization i think

• Suche Admin

Devidian - - Allgemeine Diskussion

Quote from Deirdre: “Vielleicht hast du ja Glück, denn spielen wollen alle; Admin sein aber keiner. ” Also ich bin gern Admin , bei mir natürlich...

• Game will not load

Devidian - - Client Help

10% is in 99% the case of a broken plugin or missing libs for a plugin. Try without plugins first. You can run the game from its folder with log.bat so it logs all stuff to a log file. Post the output so we can help you better.

• Server keeps crashing

Devidian - - Server Help

Quote from Exile: “Hey Red can you take a look at this for me not sure what to do my server keeps crashing and in log i get this error cheers mate. Rising World - 0.9.5.7 - Dedicated ServerWindows Server 2016 10.0 Java 1.8.0_171 (amd64) Memory: 1908 MB2019/05/27 06:26 PM__RW SERVER: Fatal error occurred! java.lang.OutOfMemoryError: Java heap space at java.util.Arrays.copyOf(Unknown Source) at java.io.ByteArrayOutputStream.grow(Unknown Source) at java.io.ByteArrayOutputStream.ensureCapacity(Unkno…

• Quote from Ludy: “facebook.com/jiwgames/?ref=py_…yOozySsuZHmTffClJlv4iRr3o sie sind schon auf Facebook ” Facebook Seite haben und Facebook ads schalten sind 2 paar Schuhe - ich arbeite in der Online-Marketing-Branche (Als Entwickler) daher kann ich dir das sagen Und ich weiss auch aus unserem Sales "Team" das FB Ads immer gut Traffic und auch Verkäufe bringt weil man extrem gut targeten (zielen auf einen personenkreis) kann

• Quote from TutMeistensNix: “Quote from red51: “Quote from PatrickBronke: “sorry, wenn dass ein bisschen ungeduldig rüberkommt, aber gibt es schon neue Infos zum nächsten Update (z.B. Vorschau)? Ich würde gerne wissen, womit wir im nächsten Update zu tun haben. (Auch wegen Plugins) ” Ursprünglich waren als nächstes eigentlich Züge geplant, aber durch die Änderungen bei Steam letzten Oktober sind wir leider gezwungen, diese Planung ein wenig über den Haufen zu werfen. Tatsächlich sind große Änderu…

• Ich wäre zumindest für ein Teaser Stichwort wie "Survival" oder "Bauen" oder "Content"

• ja aber ich finde in deinem thread weder einen link zum sourcecode noch das angebliche zip mit dem Javadoc das irgendwo angesprochen wird - oder ich bin blind :D. Und @sharkbitefischer hat von einem anderen gesprochen. Wenn dann unterstütze ich mehrere und nicht nur eins. Dazu muss aber zumindest die API vernünftig und vollständig sein und bei allen identisch. Deshalb die frage nach einer Liste, vielleicht gibt es ja noch eins von dem hier keiner geredet hat bisher

• Does anybody have a list of currency plugins and a link to their API ? If i decide to implement other currency plugins, all must have the same API Interface to get this working. I'm currently planning my own currency plugin which then may be optionally integrated into any plugin. I decided to to create my own because of my other planned Plugin that should have some sort of buy options but i prefer some other style of currency handling... but i want to give everybody else to decide on their own w…

• Just to be correct, its not Disk Space, it is IO value, (write/read) maybe the disk is corrupted? Try moving the game to another harddrive if possible. If you have an Antivirus with live guard this may also cause such issues.

• Dynamic water

Devidian - - Suggestions

"Please add X even if it will need a complete rewrite of the game or create a new game, .... i don't care" seriously? Many others care! Dynamic water will come but its not a thing you do in a day. Still there are no hints of the next updates content, maybe he's working on it right now. Just be patient.

• Server stockt beim connecten

Devidian - - Hilfe

hmm ist mir nie aufgefallen, werde mal darauf achten.

• Great looks better than the default image just saw it

• Plugin Liste / Plugin list ( D )

Devidian - - Plugins

Ja das mit der Version ist so ne Sache, ich denke die Info ist an der Stelle zu Viel des Guten. Und die Lua Scripte denke ich sind auch nicht so wichtig, in dem Bereich passiert ja nichts mehr. zu 2. Ja stimmt aber man könnte diese ja dann sortieren zum Beispiel => Beispiel Plugins, Aktive Plugins, Inaktive Plugins. Wäre für die Übersicht sicher gut.