Forklift Driver Klaus, first day at work (english subtitles) FUNNY & BLOODY

  • I found a video that i watched several years ago when i first applied for a job in a warehouse.


    The point of the video is to teach people about the dangers of working in a warehouse, basically showing how small mistakes could lead to big consequences.
    However this video stayed in my mind after all these years because it was FUNNY as hell !



    I recommend watching this from the beginning to the end without skipping any part because the funniest aspect of it all is in the build-up of how the chaotic mayhem all started. Starting from minor incidents to the epic ending.


    Don't be discouraged by the seemingly boring educative style of the narrator, just follow Klaus his first day on the job as Forklift driver.
    :thumbsup:
    WARNING: not suitable for sensitive viewers, video contains fake blood, fake injuries, fake mutilations, fake dismemberment (consider yourself warned!)
    NOTE: German voice, English subtitles


    video in the spoiler: :thumbsup:


    German google translate --------------------------------------------------------------------------------
    Ich fand ein Video, das ich sah vor einigen Jahren , als ich zum ersten Mal für einen Job in einem Lagerhaus angelegt .


    Der Punkt des Videos ist es, Menschen über die Gefahren , die in einem Lagerhaus , im Grunde zeigt, wie kleine Fehler könnte zu großen Konsequenzen zu unterrichten.
    Dieses Video blieb aber in meinem Kopf nach all den Jahren , weil es war lustig , wie die Hölle !


    Ich empfehle, beobachtete das von Anfang bis zum Ende , ohne das Überspringen eines Teils , weil die am meisten Spaß Aspekt des Ganzen ist im Aufbau , wie die chaotischen Chaos begann . Ausgehend von kleineren Zwischenfällen an die epische Ende.


    Lassen Sie sich durch die scheinbar langweiligen erzieherischen Stil des Erzählers entmutigt sein , folgen Sie einfach Klaus seinem ersten Tag auf der Arbeit als Staplerfahrer . :thumbsup:


    Achtung: Nicht für empfindliche Zuschauer geeignet , enthält Videokunstblut, gefälschtes Verletzungen , fake Verstümmelungen , gefälschte Zerstückelung ( betrachten Sie sich gewarnt! )
    HINWEIS: Deutsche Sprache, englische Untertitel


    Video in spoiler:


  • I remember seeing this movie many years ago while taking the truckcertificate, along with a similar movie on how to not lift stuff with a Mr. Iversen.

Participate now!

Don’t have an account yet? Create a new account now and be part of our community!