Posts by Cabbal

A new update is now available, introducing a lot of new content!
Latest hotfix: 0.7.5.2 (2024-09-10)

    Joined the server, late last night was so thankful to have an admin on and able to setup my claim. The admins have all been so nice and courteous, this is such a great server to sit back and create, your own masterpiece on. Day two has been just as awesome as day one, other then I found out the admin that helped me out last night was also the owner, who is super helpful. So to wrap it up here if you are looking to be apart of a great economy server, with loads of great builds.


    My sad attempt to convert this to German

    Mein trauriger Versuch, dies ins Deutsche umzuwandeln


    Ich bin gestern Abend dem Server beigetreten und war so dankbar, dass ich einen Administrator hatte, der meinen Anspruch geltend machen konnte. Die Admins waren alle so nett und höflich, dies ist ein großartiger Server, um sich zurückzulehnen und Ihr eigenes Meisterwerk zu kreieren. Der zweite Tag war genauso großartig wie der erste Tag. Abgesehen davon fand ich heraus, dass der Administrator, der mir letzte Nacht geholfen hat, auch der Besitzer war, der super hilfreich ist. Um es hier zusammenzufassen, wenn Sie sich von einem großartigen Economy-Server mit vielen großartigen Builds trennen möchten.