Awesome! I had plans to make a mill, lathe, drill press, welder, etc.
Posts by riotvision
The next update will be available on Wednesday, December 18, in the early evening (GMT+1).
This update will not yet replace the Java version, instead it is the actual content update. We'll provide more information about the transition together with the update.
-
-
Cool! I wanted to make some machines like this for deco in my garage and hangar.
-
You can only delete the saved colors (you only have one saved). The colors at the bottom are just your recently chosen colors, they get overwritten each time you choose a new color, starting from the top left, the last color at the bottom right will be lost. Click the empty boxes to save colors, there is a trashcan symbol next to the hex code to delete those.
-
That's impressive. I had thought of doing this but with way less detail and sitting. I always have to ask people to test the seats in my vehicles to make sure there is no clipping. I think once NPC are added we will be able to place and pose them, not sure.
-
Dang, this is peak log cabin. I love building log cabins but this is far more log cabiny than even my loggiest cabin.
-
Sorry if this is known or has been mentioned before. And I will update this post with screenshots to better explain.
Some vertices between different blocks are misaligned, creating seams and breaking the alignment of reflections. The problem that is most noticeable is the quarter-cylinder and corner round not having the same number of faces as the cylinders and sphere. The inner arching blocks also do not align with the outer arching blocks.
It also appears that some of the blocks have reflections that do not change with the direction they are placed, so some will have the dark shaded side facing the sun when flipped causing a break in the reflection between other blocks that correctly update their reflection with the direction of the lights. I think the triangles, slopes, and inner arching blocks all have this issue.
Tut mir leid, wenn das bekannt ist oder schon einmal erwähnt wurde. Und ich werde diesen Beitrag mit Screenshots aktualisieren, um ihn besser zu erklären.
Einige Eckpunkte zwischen verschiedenen Blöcken sind falsch ausgerichtet, wodurch Nähte entstehen und die Ausrichtung der Reflexionen unterbrochen wird. Das auffälligste Problem ist, dass der Viertelzylinder und die Eckrunde nicht die gleiche Anzahl an Flächen haben wie die Zylinder und die Kugel. Die inneren Bogenblöcke stimmen auch nicht mit den äußeren Bogenblöcken überein.
Es scheint auch, dass einige der Blöcke Reflexionen aufweisen, die sich nicht mit der Richtung, in der sie platziert werden, ändern, sodass bei einigen die dunkel schattierte Seite beim Umdrehen der Sonne zugewandt ist, was zu einer Unterbrechung der Reflexion zwischen anderen Blöcken führt, die ihre Reflexion korrekt mit der aktualisieren Richtung der Lichter. Ich denke, dass dieses Problem bei allen Dreiecken, Schrägen und inneren Bogenblöcken auftritt.
-
My brother and I have been playing this game since he built a PC for me back in 2014, almost ten years now! This is the second most played game in my library with currently over 1700 hours. I love how relaxing it is for me. And I never get bored with it because there will always be something new that I can build whenever the inspiration strikes. I have a hard time uploading my creations to this forum because I feel they are never done, there is no end to the amount of detail that you can add to any one of your projects. It is like using a 3D modeling program that you can share with others and invite them into your world to explore. I love joining other worlds, meeting people, watching their creations come to life, and being inspired by them. I can't wait to see how the game will grow in the next few months and what people will do with the new content and tools we will have to work with. I only wish I spoke German, I might have to learn.
Mein Bruder und ich spielen dieses Spiel, seit er 2014 einen PC für mich gebaut hat, also fast zehn Jahre! Mit derzeit über 1700 Stunden ist dies das am zweithäufigsten gespielte Spiel in meiner Bibliothek. Ich liebe es, wie entspannend es für mich ist. Und es wird mir nie langweilig, weil es immer etwas Neues gibt, das ich bauen kann, wann immer mir die Inspiration kommt. Es fällt mir schwer, meine Kreationen in dieses Forum hochzuladen, weil ich das Gefühl habe, dass sie nie fertig sind und die Menge an Details, die Sie zu jedem Ihrer Projekte hinzufügen können, endlos ist. Es ist, als ob Sie ein 3D-Modellierungsprogramm verwenden, das Sie mit anderen teilen und sie zum Erkunden in Ihre Welt einladen können. Ich liebe es, in andere Welten einzutauchen, Menschen zu treffen, zuzusehen, wie ihre Kreationen zum Leben erwachen, und mich von ihnen inspirieren zu lassen. Ich kann es kaum erwarten zu sehen, wie das Spiel in den nächsten Monaten wachsen wird und was die Leute mit den neuen Inhalten und Tools machen werden, mit denen wir arbeiten müssen. Ich wünschte nur, ich könnte Deutsch sprechen, vielleicht muss ich es lernen.
-
A more dressed-up version of the original V-Twin.
+ Saddle Bag
+ Upgraded Seat and P Pad
+ Fatter Tires
+ Long Exhaust
+ Windscreen
+ Turn Signals
+ Light Visors
+ Luggage Rack
+ Crash Rail
+ Fender Skirts and Trim
+ Speedometer/Indicator Lights/Key Switch
-
Screenshots:
-
Blueprints:
-
'50s-'60s Chopper.
-
Nice! I never think of shrinking my blueprints to use as deco like that. My brother put my tractor on his mantle and it blew my mind.
-
And the burn barrel.
-
I Updated these to remove the gap I found on the lid after my original post.
-
I decided to make the engine from my T-Bucket project into a deco object.
-
Taxation is theft, bootleg white lightning. Get high on your own supply and go blind.
I'll update this thread with blueprints for some of the deco items separated.
-
'30s-'50s Harley/Indian style motorcycle.
-
A classic crescent moon outhouse and a simple well.
-
Bell Alarm Clock.
-
Bed and Bunk.