Hey.
Home, home.(((
1. Task: Build a location of the famous games (the scale of the location is specified). Complexity I, II, II.
2. Contest participants: creative mode is Enabled. + PNB
3. The participants of the Admins of the servers or just the Owners.
4. The duration of the competition (31 days)
5. In the competition to participate 6 servers.The server owner does not participate in the contest.
Upon completion of the construction, the contest Host records a video review of buildings and votes.
Judiciary. The owner of the server and the players who come to the server for judging.
Remuneration: on YouTube, on server, SOC. network, Steam group, Rising World forum (Theme: Contest) and ...... everywhere.
Contests are held on each server in the course of the year, year-end results. The best player, or admin, or owner, the best
location, the best server.
I did so earlier on the server where I was admin, not the owner. Players put the location of the famous games.
But not just, there are strict conditions, requirements for the project.
If anyone is interested in the contest, I would make the calendar server + requirements for projects.
Sorry for my English (Googlek TR)
p/s
this motivates players to participate, improve their server + online server+ server fame.
Applications for participation in the Rising World Server Competition (RWSC) are accepted here - - - > https://discord.gg/JTsV9T
the-participants
I will be glad to offers and help.
=========================================================================================
Hallo.
Zu Hause zu Hause.(((
1. Aufgabe: Erstellen Sie einen Ort der berühmten Spiele (die Skala des Ortes ist festgelegt). Komplexität I, II, II.
2. Wettbewerbsteilnehmer: Kreativmodus ist aktiviert. + PNB
3. Die Teilnehmer der Administratoren der Server oder nur die Eigentümer.
4. Die Dauer des Wettbewerbs (31 Tage)
5. Am Wettbewerb um die Teilnahme von 6 Servern teilnehmen. Der Serverbesitzer nimmt nicht am Wettbewerb teil.
Nach Abschluss der Bauarbeiten zeichnet der Veranstalter des Wettbewerbs eine Videoüberprüfung von Gebäuden und Abstimmungen auf.
Justiz. Der Besitzer des Servers und die Spieler, die zur Beurteilung zum Server kommen.
Vergütung: auf YouTube, auf Server, SOC. Netzwerk, Steam-Gruppe, Rising World Forum (Thema: Wettbewerb) und ...... überall.
Auf jedem Server finden im Laufe des Jahres, zum Jahresende, Wettbewerbe statt. Der beste Spieler oder Administrator oder Besitzer, der beste
Standort, der beste Server.
Ich habe dies früher auf dem Server getan, auf dem ich Administrator war, nicht auf dem Server des Eigentümers. Die Spieler setzen den Ort der berühmten Spiele.
Aber nicht nur, es gibt strenge Bedingungen, Anforderungen an das Projekt.
Wenn sich jemand für den Wettbewerb interessiert, würde ich den Kalenderserver + Anforderungen für Projekte stellen.
Entschuldigung für mein Englisch (Googlek TR)
p / s
Dies motiviert die Spieler zur Teilnahme und zur Verbesserung ihres Server-, Online- und Serverrufs.
Anmeldungen zur Teilnahme am Rising World Server Competition (RWSC) werden hier entgegengenommen - - -> https://discord.gg/JTsV9T
Die Teilnehmer
Ich werde gerne Angebote machen und helfen.