Display MoreIch kann dich und mich beruhigen, an der ToolsAPI und dem Modelloader liegt es nicht. Übrigens die Ordner Umbenennung in 0ToolsAPI ist nicht mehr notwendig. Dank der Prioritäten.
Bei den Blueprints, passiert es gelegentlich das durch die Rotation der BP's die "neuen" Rasterkoordinaten nicht auf das Spielraster passen.
Die Sachen fallen ab weil, sie nicht mehr mit einem Objekt Verbunden sind.
Z.B. die Perfekt an der Wand platzierte Lampe wird nach der Drehung, ein wenig von der Wand entfernt platziert (mit dem Auge nicht zu erkennen).
Der einfachste Weg ist: Admin zu sein und in der Console undo zu benutzen, damit werden die zuletzt zerstörten Objekte wiederhergestellt, bis der Gesamte Blueprint entfernt werden soll (Hier kommt aber ein Bestätigungsfenster, das dann Abgebrochen werden kann).
Bei Bauten für BP's, sollte Mann z.B. Lampen, ein wenig in die Wand setzen, der Kleinste zur Verfügung stehende Raster Schritt reich da Völlig aus:Daumen hoch:
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I can't and calm me down, to the ToolsAPI, and the ModelLoader, it is. By the way, the folder is renamed in 0ToolsAPI is no longer necessary. Thanks to the priorities.
In the Blueprints, it happens occasionally due to the Rotation of BP's the "new" grid coordinates not on the game grid to match.
Things fall because they are no longer Associated with an object.
For example, the Perfect on the wall-placed lamp will not recognize after the rotation, a little away from the wall is placed (with the eye).
The easiest way is: to be Admin to use the Console undo, the last destroyed objects will be restored to the Entire Blueprint should be removed (Here, a confirmation window, which can then be Canceled), but.
In the case of buildings for BP's, should man, for example, lamps, put a little into the wall, the Smallest available Grid step rich as Completely
I re-ran the situation last night and that seems to be exactly what happened - rotating did something to make certain objects go bonkers and disassociate themselves.
I lined up the BP perfectly and no falling objects. I used on many occasions a gridsize of 0.025 for simpler and accurate snaps across the board in my BP and seems like no problem there, but larger snap points/gridsize here and there made some sort of difference. Hmmm. Will tinker around a bit more.
Thank you for the heads up. Cheers!