It often happens without turning or getting pushed back. You try to move forward and it teleports you back. Also trying to move in any other direction. There sometimes is no way out of an endless teleport loop. Its random. Thats why i suggested the cooldown.
Posts by WickedSchnitzel
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Ja, den hatte ich schon vorgenommen... trotzdem. Aber egal, jetzt ist es ja ok.
Aber wir brauchen auf jeden Fall "rideallmounts" für die Konfiguration.
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I am using Pterodactyl on a Bare Metal server. Do i have to create a MySQL/MariaDB database or something? I do not have too much experience with databases.
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Ich hatte es zuvor so eingestellt, dass die Gegner eine Fackel tragen, aber dann wieder auf False gestellt. Nur hatten Sie dann immer noch eine getragen. Aber mittlerweile tragen sie keine mehr, es hat also anscheinend nur etwas Zeit gebraucht, bis die Änderung wirksam wurde.
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-Eigene Pferde & Boote sollten auf der Map angezeigt werden. Da jeder Horst einem das Pferd klauen kann (im Multiplayer), sollte man es zumindest wiederfinden können.
-Der "Einsammel" Sound könnte realistischer sein. -
"useallvehicles": false, (in default.json)also does not work. Players are still able to use each others mount (tested with horse).ok, just noticed the ridemounts entry - for the first time. No clue why i have missed that all the time. But this will prevent all players to use mounts, even their own. There needs to be a rideallmounts entry as well.
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Ich spiele das Spiel seit ca zwei Tagen erstmals so richtig (vorher immer nur kurz reingeschaut, wenn ein Update raus kam).
Folgendes würde ich persönlich verbessern:-Kampfsystem | Fühlt sich einfach nicht gut an, schlechtes Trefferfeedback, Gegnerreichweite teils unrealistisch (z.B. Kühe - nicken mit dem Kopf, man ist 2 Meter entfernt und trotzdem treffen sie einen), Gegnerstärke unausgeglichen (Skelette nach einem Treffer weg).
-Yarn | Da braucht es ein Massenproduktionsgerät. Ständig an der Spindel stehen zu müssen ist ätzend (vielleicht gibt es das schon, nur habe ich es noch nicht freigeschaltet)-Gegner | Schleichen sich praktisch immer in der Dunkelheit an, die sollten irgendwelche Warngeräusche von sich geben. Den Herzschlag hört man nicht immer und dann wird man einfach von hinten niedergeknüppelt.
-Fackeln | Reichweite / Helligkeit wenigstens etwas erhöhen. Es sieht blöd aus, wenn man 1000 Fackeln aufstellen muss um ein wenig Licht zu haben.
-Eine Option um Items welche an den Charakter gebunden sind (Map, Kompass etc.) beim Tod nicht fallen zu lassen (nur Hauptinventar). Bringt mir nix, wenn man den Todespunkt auf der Map sehen kann, ich aber die Map nicht mehr habe.
-Holzfällsystem ist ok. Aber schaut euch mal das von "Sons of the Forest" an. Würde auch gut rein passen.
-Das Schiffssegel durchsichtig gestalten. Man sieht halt nicht, was vor einem ist.
-Man sollte die Map/ Kompass/Lichtquellen auch auf Mounts benutzen können.
-Optionaler Surface-Ore respawn. Wäre wichtig für Multiplayer-Server (mit einstellbarer Rate).
Wenn mir mehr einfällt, wird's hier notiert.
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Is there a hard limit a player can claim, like a maximum of 5 areas, even if they do have enough points to buy more? Or can they claim unlimited areas, providing they do have enough points?
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Can confirm that the portals are buggy. There needs to be a cooldown, like 2-3 seconds until they teleport again.
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Settings_NpcSurfaceSkeletonsHaveTorch=False does nothing
Settings_CookingDurationFactor=0.2 does not seem to change the durationmaybe some more
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Display MoreCode[09:28:51] [Java] org.sqlite.SQLiteException: [SQLITE_ERROR] SQL error or missing database (near "ll": syntax error)[09:28:51] [Java] at org.sqlite.jdbc3.JDBC3Statement.lambda$executeLargeUpdate$2(JDBC3Statement.java:128)
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Codeat System.TermInfoDriver.SetCursorPosition (System.Int32 left, System.Int32 top) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0at RisingWorld.Common.Terminal.ConsoleInput.Update () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0
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Also, textures on modified shapes (size) are different in size than the rest.
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Would be nice if the sickle would have 2 modes. Left mouse would cut grass and it won't grow back, right mouse button would cut grass but it will grow back over time. Or any other solution to only temporarely remove grass. Plus an option for admins to set grass growback time.
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Looking forward for the next update in half a year and playing version 1.0 hopefully before dementia sets in.

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discord.message.delete.mode=always
What's that and what options do we have (the readme does not tell me anything about it)
Is there an option to not show when someone like the admin executes a command (like /hideadmin)?
How does
- Automatic Invites - Send Discord invites to new players automatically
- Role Assignments - Create special invite links that automatically assign Discord roles
function exactly? What do we have to edit?I have also noticed that the "Player x joined/left the server" notifications will get deleted from Discord after a while. Why is that?
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Always getting an error in the console when connecting to my server:
Code[19:55:19] [Java] java.io.FileNotFoundException: /home/container/Plugins/OnlineMarket/Assets/NoteBackGround.jpg[19:55:19] [Java] at PLUGIN_CLASS_LOADER//onlinemarket.OnlineMarket.onPlayerConnect(OnlineMarket.java:68) -
when using the rake use the right mouse button to raise the terrain level.
I know that. But it never raises it so that it touches the object, the terrain always stays lower so that there's a gap and the object is floating.
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