I noticed that several people wanted some sort of visual reference for the available textures in Rising World. Uploaded here are 4 .jpegs which summarise the textures as seen in the placement/blocks menu. I had made .pdfs, but they were too large for the upload limit! (advice welcome ..). A fascinating and too distracting 'game' - my work piles up & my cat starves.
Fr:
J'ai remarqué que plusieurs personnes voulaient une sorte de référence visuelle pour les textures disponibles dans Rising World. Vous pouvez télécharger ici 4 .jpegs qui résument les textures comme vu dans le menu placement / blocs. J'avais fait .pdfs, mais ils étaient trop gros pour la limite de téléchargement! (Conseils bienvenus ..). Un jeu fascinant et trop distrayant - mon travail s'accumule et mon chat meurt de faim.
The next update will be available on Wednesday, December 18, in the early evening (GMT+1).
This update will not yet replace the Java version, instead it is the actual content update. We'll provide more information about the transition together with the update.
Participate now!
Don’t have an account yet? Create a new account now and be part of our community!