we could maybe also add a local "volume" object (derived from "GameObject") where these effects would be visible.
Ja das ist eine sehr gute Idee![love :love:](https://www.rising-world.net/images/smilies/hearts.png)
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Yes, that is a very good idea ![love :love:](https://www.rising-world.net/images/smilies/hearts.png)
it's probably better if we use the same syntax as for UI styles where you edit the individual fields directly
Ich denke diese Art der Steuerung ist sehr angenehm
und sie würde das Große und Ganze Einheitlich gestalten.
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I think this type of control
is very pleasant and you would make the Whole uniform.
volume.setLocalPosition(player.getPosition());
Kannst du hier bei auf die Performance achten wenn man es dem Spieler hinterher wandern lassen möchte
ich würde sowas tun
Also ich meine, schauen das sich das Volum Chlient Seitig gut bewegen lässt. Eventuell auch die von anderen, sich gut Synconiesieren lassen.
Vieleicht macht das wenig Sinn, aber ich dachte daran: z.B. sowas wie ein Zauber (Nebel, zum Verstecken) der an einem Remote Spieler drann hängt.
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You can here at the Performance when you want to leave it to the player after Hiking
I would do that So, I mean, look at all the the Volum Chlient-Sided move. Possibly also of other, well-Synconiesieren.
Maybe that makes little sense, but I thought of it: for example, something like magic (fog, to Hide) hangs on a Remote player drann.