can you trigger the shortcut on a small u, please? because with the big U comes the WTG portal (WTGPortals) or even better in the chat via /setelevator
Posts by room6675
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bei mir ist das "Salatproblem" nicht mehr red51
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Why do the chat commands "sh home" and "sh sethome" have the designation "sh"? Is it possible to remove it?
Slade Wilson because sh is the command and behind it is the parameter what the command/plugin/program should do
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SonoBionda mit WinZIP bzw WinRAR solltest Du das öffnen können. Winschrott selber kann nichts...
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WOW das sieht sehr cool aus - werd ich heute Abend gleich mal testen
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Nice - now only the image implementation in the game is missing
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toolman I see no offense there. You saw something that you liked and that you were still missing. So you simply built something suitable for it. You couldn't know that I wasn't finished yet and expanded it. I also download blueprints here to analyze how it was built and get ideas. That's what the blueprints area is for for me and if I've inspired you with my contribution, then that's great
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The "k" key is unsuitable because the compass is on it.
Briefly press k twice and 80(!) elevators were added to the database. Also the game has to be restarted completely before the elevator works. Manually deleted the 79 "superfluous" elevators in the database and now no more rides.
I think I'll stick to building staircases or the F2 key for flying. -
das Script kenne ich nicht aber ich hatte da damals das GPS-Plugin im Einsatz - da konnte man sich alle möglichen Punkte drin speichern und von wo auch immer zu einen Ziel teleportieren - im Moment ist das Portal Plugin im Entstehen - damit könntest Du schon mehrere Zielpunkte setzen auch wenn das Deinem oben beschriebenem nicht entspricht
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There's a bug there If I placed an elevator, I have to end the whole game and restart it before the newly placed elevator works . Without restarting the game he just stands in the landscape without any function.
I'll keep an eye on the plugin though. It would also be nice if you could adjust the floor height - everyone builds differently. I would also find a medieval variant really cool where you enter a "cage" and this "cage" is then pulled up or down on a rope or chain.
What annoys me is the constant display of the coordinates when I move: e.g. Match (135: 3879.3567, 125.01, 3201.0105) -
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Somehow you can only get through the portal from one side - if you come from the other side you walk through without getting out at the destination. Can this be adjusted so that it doesn't matter how you go through the portal? If this should not work, an alignment function when creating the portal would be useful. The portals don't always work sporadically, so I have to go through them several times before I can get out at the other end - but I can't concretely reproduce this peculiarity.
I will probably only use one portal to jump between my two areas (my world and test area) instead of switching the test world every time via the main menu. In perspective, I hope for a nice teleporter where you can choose your destination. There is a GPS plugin for the old version (GPS Plug-in for world navigation and self-locating) . This is going wonderfully. However, with a menu and not graphically.
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Kryssi_79 sagt mir nix und hab ich auch noch nicht gesehen (Deine Links) - na dann hau rein in die Tasten - für mich ist das nüscht mit dieser objektorientierten Programmiererei und Java ist auch nicht mein Ding und damit bin ich raus bei der Entwicklung von Plugins/Komponenten für RW.
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Du mußt in dem Plugins Ordner einen neuen Ordner namens Portals anlegen und den Inhalt der ZIP-Datei dahin kopieren. Dann funktioniert das Plugin auch
You have to create a new folder called Portals in the Plugins folder and copy the contents of the ZIP file there. Then the plugin works too
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das läßt sich derzeit leider nur statisch bauen aber Du kannst ja red51 bitten solche Mechaniken als Bauteile zu entwickeln
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Das mit den Koordinaten ist mir bewußt und praktiziere ich auch so - aber so eine aufgedeckte Karte mit seinen Markierungen und Bauten so wie in der Java-Version wäre schon sehr fein
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Die Karte wird dringend notwendig - die fehlt und so macht das erkunden auch keinen Spaß
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auf die einfachsten Dinge kommt man einfach nicht Danke Desmagu