@Jon_miner and @sharkbitefischer
Hi!
Thank you for reporting these issues! I will have a look into this.
@Jon_miner and @sharkbitefischer
Hi!
Thank you for reporting these issues! I will have a look into this.
New Version: V0.40:
Neue Version: V0.40:
Okay, ich werde dies demnächst einbauen. Man kann die Namen dann über die Chat-Konsole ein- und ausschalten, etwa so:
/abm label off (bzw. on)
In dem Zuge werde ich auch die "Gesprächigkeit" der Tiere im Chat-Fenster ein-/ausschaltbar machen.
Macht bestimmt Sinn, oder @Deirdre?
How do you retrieve the reference for chest?
Every chest id is really unique!
I give you a simple example how you can test it yourself.
The following code gets activated when you open chests and prints out the chest id. (it throws an exception if not a chest, you have to implement the guarding yourself if used in production )
Deal! Many thanks!
Nice one!
May I add one more link?
http://store.steampowered.com/…3__Carnivals_and_Legends/
Two new flipper tables for Pinball FX3, free until December 19th!
Guten Abend, liebe @Deirdre!
Leider ist es nicht möglich. Bei einem Screenshot kann man höchstens darauf achten, nicht auf ein Tier zu zielen. Bei einem Video gestaltet sich dies schon schwieriger.
Ich könnte mich evtl. dazu hinreißen lassen, dieses Feature einzubauen.
Je mehr sich dieses Ein- bzw. Ausschalten der Tiernamen wünschen, umso leichter schlägt das Pendel Richtung "Ok, ich mach's!"
Hi!
When the time of pregnancy was at 84 count, you could, supposedly speed it up by feeding the animals while they were pregnant. Not sure if that really worked then. or if it works now.
I don't know if I understand it correctly. Do you want an acceleration in overall after feeding?
How it now works is when you feed a pregnant animal it will add a fixed amount of percentage per food.
Can you please try it out and tell me if this is a practical solution for you?
thank you very much will check out the update and let you know what is going on
YES! very nice work it is working like it should now from what I can see. Thank you very much from all on Rosalia server!
I appreciate your feedback! Very glad to hear that it finally works now!
Ich sage ja immer:"Miteinander statt gegeneinander"
...und der Keno sagt das auch:
New Version: V0.30:
Neue Version: V0.30:
Hi!
I cannot reproduce the number flashing (I play singleplayer only - for testing purpose I ran a dedicated server on my local machine).
For myself I already have a chest full of leather! The crossbow works fine like a cattle gun - short and painless!
@sharkbitefischer and @ArcticuKitsu:
Do you have these issues in singleplayer mode also? Perhaps this is a latency related thing in multiplayer.
Edit:
Besides your feedback I think I found the culprit responsible for "flashing".
Working on a solution, a new version is coming soon™
Slogan: "Make Animal Breedmaster Great Again"
Die neue Version läuft echt ziemlich cremig bei mir!
Auch die vielen Dinge, die unter der Haube vorgenommen wurden (und nicht im Changelog stehen), sind merklich spürbar!
Großartige Arbeit @red51 und Team! Echt toll, was ihr da gewuppt habt!
P.S.: Eben ist mir aufgefallen, dass 1-Block hohe Podeste (z.B. Holzplanke Id 70 ) nicht mehr automatisch "erstiegen" werden (man muss hüpfen). Dabei hatte ich folgenden Einfall: Jetzt, wo Animationen möglich sind, kann man ja einbauen, dass man hinplumpst und sich voll auf die Nase legt, wenn man gegen so ein Block stolpert!
Zur Armbrust ist mir noch folgendes auf- und eingefallen:
While loading an old world:
Windows 10 (x64) 10.0 Java: 1.8.0_131 amd64 0.9_37 -H:3072 -D:3072 (Steam)
Intel(R) Core(TM) i5-4570 CPU @ 3.20GHz, Z87-G55 (MS-7821), 8136 MB (3186 MB Heap)
NVIDIA GeForce GTX 660 20171027000000.000000-000 23.21.13.8813
______________________________________________________________________
Error converting byte[] to ClientInventory/Chest (Item: hoe 34)
java.lang.NullPointerException
at content.util.ClientUtils$ConversionUtils.fillItemsIntoSlots(SourceFile:886)
at content.util.ClientUtils$ConversionUtils.byteArrayToInventory(SourceFile:854)
at aJ.o.a(SourceFile:541)
at commons.JIWApplication.update(SourceFile:286)
at com.jme3.system.lwjgl.LwjglAbstractDisplay.runLoop(LwjglAbstractDisplay.java:151)
at com.jme3.system.lwjgl.LwjglDisplay.runLoop(LwjglDisplay.java:197)
at com.jme3.system.lwjgl.LwjglAbstractDisplay.run(LwjglAbstractDisplay.java:232)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
@Crodak
I can't explain why some people experiencing this strange issue. For the most it seems to be working fine (like you). Perhaps this is a server-client related thing. I don't know.
Is the input box vanishing if she presses the ESC-key or clicks with the mouse outside the box?
@FritzHarmann @Minotorious
Echt super, dass ihr es in den Griff bekommen habt! Wer denkt schon an Großkleinschreibung, vor allem, wenn man aus der Windows-Welt kommt (wie ich z.B. )!
Fritz, ich wünsche denn viel Freude mit dem Plugin! Und lass dir nicht die Haare vom Kopf fressen!
This makes me think that it is possible that the number of animals that stay enclosed is dependent on how happy they are in the space provided. crowed them and they leave.
Sometimes it is crazy how animals can escape.
I could observe that they seem to have problems with adjacent buildings and mountains.
When the area around the enclosure is open, they also seem to be happy.
But it is only a guess...
All the animals on the following picture are happy where they are. They are still there today.