It was never my intention to silence anyone. Everyone is entitled to their opinion, of course. The only thing that bothered me was the following sentence:
German / Deutsch: Es war nie meine Absicht, jemanden zum Schweigen zu bringen. Natürlich hat jeder das Recht auf seine Meinung. Das Einzige, was mich störte, war folgender Satz:
if you are bored in the game, find yourself another one
That was completely unnecessary and was against me personally. If you had only written the first sentence, this topic wouldn't have even arisen.
It's nice of you to apologize, and I'm always open to other opinions. I also write plugins for the Unity version and get different opinions or even criticism there. It's just important not to get personal.
And ultimately, it's the developer's decision whether to accept my suggestion. (As you can see in the last update, my suggestion has already been implemented. It would have happened even without my suggestion.)
German / Deutsch:
Der war überhaupt nicht nötig und war gegen mich persönlich. Wenn du nur den ersten Satz geschrieben hättest, wäre dieses Thema erst gar nicht zustande gekommen.
Es ist schön, dass du dich Entschuldigst und ich bin immer offen für andere Meinungen. Ich schreibe auch Plugins für die Unity-Version und bekomme dort auch andere Meinungen oder sogar manchmal Kritik. Es ist nur wichtig dabei, nicht persönlich zu werden.
Und am Ende ist es die Entscheidung des Entwicklers, ob er meinen Vorschlag annimmt. (Wie man im letzten Update sieht, ist mein Vorschlag bereits erfüllt worden. Wäre auch ohne meinen Vorschlag gekommen)