I hope one day we can really fill are buckets with water, milk, ...
That really would be nice. ![]()
I hope one day we can really fill are buckets with water, milk, ...
That really would be nice. ![]()
immer wieder schöne Ideen von Dir
Danke dir. ![]()
Ich habe einen Eimer mit Milch gefüllt. Natürlich kann der Eimer auch leer sein oder mit Wasser (Glas
) gefüllt werden.
I filled a bucket with milk. Of course, the bucket can also be empty or filled with water (glass).
Ihr könnt meine Blaupausen gerne für eure Werke benutzen. Ich bitte nur um eine Namensnennung und Erwähnung.
You are welcome to use my blueprints for your buildings. I just ask you to give a credit / mention please.
Hier gibt es einen Hühnerstall von mir. Wenn man die Stangen im Häuschen entfernt, kann der Stall auch für Kanichen benutzt werden.
Leider ließen sich die Hühner nicht blaupausen, aber die Pflanzen und Deko sind dabei.
Wegen der richtigen Platzierungshöhe habe ich einen Block hinzugefügt.
There is a chicken coop of mine here. If you remove the bars in the house, the hutch can also be used for rabbits.
Unfortunately the chickens couldn't be blueprinted, but the plants and decorations are included.
I added a block for the correct placement height.
Viel Spaß damit.
Have fun with it.
🐓
Ihr könnt meine Blaupausen gerne für eure Werke benutzen. Ich bitte nur um eine Namensnennung und Erwähnung.
You are welcome to use my blueprints for your buildings. I just ask you to give a credit / mention please.
1. The pictures of trains are very beautiful. At some point we will also have trains in RW.
2. You are both nice, you've been doing a lot for the game for years, that's commendable.
But, to be honest, what interest do I have in personal things that other people have with each other? Can't you solve this through a personal conversation?
Discussing things like this in a forum or on Steam doesn't reflect particularly well on Rising World. The result is that our forums are viewed as toxic. That's not good. New players or interested parties read this and for these reasons do not want to take a closer look at the game, let alone buy it.
Nobody wants that. Personal differences should be resolved in person. Talking is very important, then maybe things like this can be sorted out.
The whole thing becomes too personal. It's best to ignore people you don't like or not read their posts. Discussions are good, but they shouldn't become personal.
Personal problems should be discussed in person, as others don't want to be confronted with them. Ultimately, you are asked to choose a side. That doesn't work if you're not involved at all. Some things upset me too. It's best to ignore it and not read it.
3. It's Christmas time, let's enjoy these days and we can look forward to an update sometime in December.
☃️🎄🎁🦌❄️⛸️🧦
We need some more front doors as well.
Red hat das gesagt 😉
So etwas wird manchmal in irgendwelchen Beiträgen erwähnt, möglicherweise auf Steam. Man kann nicht immer auf dem allerletzten Stand sein, wenn nicht jeder Beitrag ins Auge gefasst wird. Wer macht das schon. ![]()
Opa Zeron Warum soll morgen ein Update kommen? Es war die Rede von vor Weihnachten, nicht Ende November.
Wenn man ein Bauelement beim Drehen mit F8 ein zweites Mal drehen möchte, muss man wieder alle Daten neu eingeben. Eine Speicherung wäre gut.
If you want to rotate a component a second time while rotating with F8, you have to re-enter all the data. Saving the numbers would be good.
.
Hier mal ein Wäschekorb von mir.
Here's a laundry basket from me.
I'd love to see the old block bench from the java version be added to the Unity version as a old world version of the modern workbench to allow the full use of all textures without having to have the modern workbench. I think that'd be a great way to add a custom textures category so they aren't mixed directly in with the official textures and as you said, would allow for the creation and sharing of texture packs.
Yes, but I think that isn't an easy way to implement such a possibility. A wish
. I miss some stone textures from the Java-Version and also
an additional stone texture for the terra blocks or for terrain processing.
Ich habe versucht an einem Haus aus der Java-Version etwas zu verändern.
Dabei ist mir aufgefallen, dass die verwendete Textur als Wand abgeschnitten wirkt.
Die Maße waren 0.5 5 0.5.
Die Texturscalierung ist beides Mal 1. Dieses Problem kenne ich zwar bei der Größenveränderung von Fliesenquadraten, aber bei dieser Textur
ist mir das bisher nie aufgefallen.
Wenn ich von meiner Java-Wand ein Stück als Blueprinht rauskopiere, also Wand gebaut aus 0.5 5 0.5 Teilen, wird die Textur nicht abgeschnitten, sondern
zusammenhängend gebaut.
Some more stone and wood textures are also needed. More tile textures would also be nice.
I miss the ability to create my own texture packs.
Tatsächlich habe ich mit der neuen Funktion bei STEAM sogar ein Video dazu erstellt. Konnte es hier aber leider nicht teilen, da die Datei zu groß ist.
Wie wäre es mit einem Link zu dem Video? ![]()
First of all things things that promote sales for Rising World. A little update for Christmas would be nice, otherwise I've gotten used to waiting.
Such surveys have been done several times in the past and what's the point of asking again and again.
? Es geht hier nicht um irgendwelche Farben, das war ein Fehler meinerseits , sondern darum, dass bei F8-1 links die anvisierte Textur zu sehen ist, das ist auch vollkommen in Ordnung so. Allerdings kann ich bei F8-1 danach die Textur auswählen, die überschrieben werden soll. Jetzt kommt es ..... es werden alle Texturen mit der rechts ausgewählten Textur überschrieben und das darf nicht sein.
Wenn ich z.b eine Holztextur 108 mit einer Holztextur 120 überschreiben möchte, dann werden alle anderen Texturen mit ID 120 überschrieben.
Das Kopieren einer Holzplanke mit Holzstückes mit Einfügen, funktioniert ebenfalls nicht mehr richtig, die Dicke des Bauteils stimmt zwar, aber der Rest nicht mehr. Kopiere ich dagegen einen Holzbalken stimmt widerum alles.
@Forscherdranzuletztum bleibt der Cursor nicht auf der zuletzt verwendeten Textur stehen? Das ist dermaßen umständlch. XD Ich benutze dieses Tool andauernd, das von mir Monierte ist seit dem letzten Update so.
1. Das Tool F8-1 überschreibt bei Vorgabe linker Textur ID alle anderen Texturen mit der geänderten auf der rechten Seite. Das müsste bei F8-2 eigentlich so sein.
2. Die zuletzt ausgewählte Textur auf der rechten Seite, bleibt nicht an der letzten Postion oder sie springt zur obersten Reihe, bei mir oftmals zu den Terrtaintexturen.
WHen is it planned for more clothings to be added?
There have already been a few discussions about this. This requires engaging someone outside of the team, which incurs additional costs, and there are still a few other things planned on the to-do list.
Yes, you could build all things you want, possible in the Java-version but in the Unity-version it has now become much easier for most players.
FioO A good effect for ruins is to use different kinds of stones which gives a weathered impression. Add a few missing stones and a vine or ivy, to it and the whole thing looks more decayed. Different texture scales on the stones also gives an old effect. For furniture, you can paint over it once or twice with a paint roller to achieve a weathered look.
I don't think that isn't a bug. He could try to reduce the view distance. It might be interesting what pc requirements he has and the host pc.