Someone (cant remember the name unfortunately) told me to log out, than when I re-logged to rename the animals before I did anything else. It worked. When it stopped working, I logged out, and back in again: and it worked again. I named my animals using this method.
[Plugin] Animal Breed Master - Viehzuchtmeister V0.81.1
The next update will be available on Wednesday, December 18, in the early evening (GMT+1).
This update will not yet replace the Java version, instead it is the actual content update. We'll provide more information about the transition together with the update.
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Hallo, ich Finde das Nudelholz nicht.
Wie kriege ich das?----
Habs gefunden. Werkbank 1 bei den Werkzeugen -
Hallo, ich Finde das Nudelholz nicht.
Wie kriege ich das?In der Werkbank bei den Werkzeugen
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Das gibt auf jeden Fall gut was zu tun.
Sehr schön gefällt mir, werde jetzt mal ein bisschen Anbauen und ein paar Tiere suchen gehen -
Ich hab das Plugin weiter am Laufen und versuche mich in der Plugin erstellung. Bei meinem Test ein World3DText zu erstellen ist mir aufgefallen das, sobald ich über ein Tier drüber gehe verschwindet mein World3DText und der Name des Tieres bleibt dauerhaft.
Wird hier mein Label umgesetzt und geändert?
Wie machst du das mit dem World3DText? -
I named my first two cows "Bonnie" and "Clyde" . . . and Clyde is the one who got pregnant. HA!
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Rofl.
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breed master isn't working correctly any more. The numbers flash above the animals and it is hard to get them to eat.
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Guess it's time for an update. Waiting because of leather with how it's now required in recipes that it's in higher demand this is more of a fun plugin.
(Edit: Wording.)
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Hi!
I cannot reproduce the number flashing (I play singleplayer only - for testing purpose I ran a dedicated server on my local machine).
For myself I already have a chest full of leather! The crossbow works fine like a cattle gun - short and painless!@sharkbitefischer and @ArcticuKitsu:
Do you have these issues in singleplayer mode also? Perhaps this is a latency related thing in multiplayer.Edit:
Besides your feedback I think I found the culprit responsible for "flashing".
Working on a solution, a new version is coming soon™Slogan: "Make Animal Breedmaster Great Again"
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New Version: V0.30:
- probably fixed the name tag "flickering" issue on multiplayer
- duration of pregnancy increased from 84 to 100 minutes realtime
- increased the bonus time for feeding a pregnant animal significantly!
(from 100 to 300 seconds!)
Neue Version: V0.30:
- vermutlich das "Flackern" des Namensetiketts beseitigt
- Trächtigkeitsdauer erhöht von 84 auf 100 Minuten Echtzeit
- Bonuszeit für das Füttern eines trächtigen Tieres deutlich erhöht!
(von 100 auf 300 Sekunden!)
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When the time of pregnancy was at 84 count, you could, supposedly speed it up by feeding the animals while they were pregnant. Not sure if that really worked then. or if it works now.
If the plug-in doesn't work, that is not surprising. as most all plug-ins need to be updated - after updates of the main games.
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thank you very much will check out the update and let you know what is going on
YES! very nice work it is working like it should now from what I can see. Thank you very much from all on Rosalia server!
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Hi!
When the time of pregnancy was at 84 count, you could, supposedly speed it up by feeding the animals while they were pregnant. Not sure if that really worked then. or if it works now.
I don't know if I understand it correctly. Do you want an acceleration in overall after feeding?
How it now works is when you feed a pregnant animal it will add a fixed amount of percentage per food.
Can you please try it out and tell me if this is a practical solution for you?thank you very much will check out the update and let you know what is going on
YES! very nice work it is working like it should now from what I can see. Thank you very much from all on Rosalia server!
I appreciate your feedback! Very glad to hear that it finally works now!
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Ist es möglich, die Tiernummern bzw. Tiernamen für Screenshots usw. unsichtbar zu machen?
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Guten Abend, liebe @Deirdre!
Leider ist es nicht möglich. Bei einem Screenshot kann man höchstens darauf achten, nicht auf ein Tier zu zielen. Bei einem Video gestaltet sich dies schon schwieriger.
Ich könnte mich evtl. dazu hinreißen lassen, dieses Feature einzubauen.
Je mehr sich dieses Ein- bzw. Ausschalten der Tiernamen wünschen, umso leichter schlägt das Pendel Richtung "Ok, ich mach's!" -
Sollen die Namen aus geschalt werden können? 7
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Ja (7) 100%
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Nein (0) 0%
Hier mal die Umfrage
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Ich find die Gesprächigkeit sehr erheiternd.
Ich dachte nur daran, falls mal einen Screenshot machen möchte.
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